Svar.

hoppas det går bra! hur håller du dig motiverad? hur går det med rökningen ? försvårar den för dig i din tuffa träning?

tack så mycket :)
Hur jag håller mig motiverad: Dels tycker jag att det är jävligt kul att vara aktiv och är väldigt rastlös i mig själv så hade jag inte tränat hade jag klätrat på väggarna och drivit mina nära till vansinne. Men det som motiverar mig mest är att jag vet att min kropp kan bli mycket starkare och uthålligare och framför allt se bättre ut. Jag är inte ute efter att se small ut. Jag vill vara vältränad, med linjer på armar, ben och rygg och gärna ett sexpack.
jag röker fortfarande (som en skorsten) men märker inte av det när jag tränar. Tror absolut det hade gått bättre om jag inte rökat men just nu finns det för mycket i mitt liv för att jag ska kunna sluta.
och för att svara på Tessans fråga, hundarna är min mammas som jag ska passa i ca 3 veckor.

OJ vad långt det blev, hoppas ni orkar läsa allt. Jättekul med frågor så har ni fler är det bara att fråga <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0