Onsdag 29 juni

img_2831 (MMS)

God morgon :)
Igår innan jag gick och la mig glömde jag ändra alarmet så istället för att vakna 6 vaknade jag kvart i fucking 5. Men vad gör det? Det fick därför bli en längre runda, 1 timme och 40 minuter gick jag och nu mår jag tipptopp. Någon som däremot inte känner sig helt hundra är spice, efter lite mer än 1 timme vägrade han gå den stackaren. Så jag fick bära honom den sista halvtimmen (turatthanärsåförbannatliten). 
just det! Måste berätta om min sjuka natt, jag frös ju som ett as när jag skulle sova så har drömt om allt möjligt kallt: jorden gick under i en snö storm, jag drunkna nästan under ett isflak och allt var allmänt kallt. Drömde även om cruela de vil, ni vet hon från pongo och dom 101 dalmatinerna. Whats up med det?
Nu ska jag börja på frukosten. Mums kräkgröt, ser verkligen fram emot det!
Ha en bra dag sötnötter.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0