Amazing

Dagens träningspass hamnar lätt på 2011s topp 10 bästa pass- lista! Triceps, mage och 1 timme (5,3km) på löpbandet. När jag stod på löpbandet tittade jag på en jätte intressant dokumentär på SVT2 " så fungerar kärlen" Handlade om kärlek, förhållande och sex. Visste ni tex att människan igenomsnitt blir kär 7 gånger under sitt liv. Jag personligen har varit tok, head over heels, går över eld och vatten, störtkär 1 gång i mitt liv. Det betyder alltså att jag har 6 kärlekar att se fram emot. Lärde mig även att bara var 79:e kyss (med olika personer då) leder till något mer seriöst. Du ska alltså kyssa 78 grodor innan en prins dyker upp. Den va jävligt intressant och fick timmen på löpbandet att bara svisha förbi. Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen göra mig iordning för fredagshäng med X. Ha en superkväll sötnötter


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0