working 9 to 5

Ja som ni kanske förstod jobbade jag 9-5. Haha Efter jobb körde vi en favorit i repris, hoppade på Melker och bikade till badhuset för att simma med saxen. Dagens mål var minst 50 men det fanns så många bitterfittor och hoppande flodhästar att tålamodet bara klarade 46 längder men det är ju lite mer än 1,1 km så det är ju inte helt fel. Som vanligt bubblade vi och sen gick inom Ica. Dagen middag blev fulkornsris med sötsur sås och vegnuggets. Börjar bli en riktig mästerkock!

när du inte ens kan hälsa sjunker du som en sten i mina ögon. Min mun kommer aldrig, aldrig ALDRIG uttala ditt namn. För mig är du nu död och begravd. Och vet du vad? Jag kommer inte sörja det och du kommer absolut inte vara saknad! You may burn in hell fucker!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen vänta på att kompis kommer hit så att jag kan spela Angrybirds! Börjar känna abstinens :-P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0