what a feeling

Helt underbart att börja söndagen med att simma :-) blev ett 30 minuters pass med sara och Annsofie, hann med 32 längder. Så duktiga är vi :-P
Saxen och jag kunde inte hålla oss utan var tvugna att leka av oss innan vi bubblade med somalier :-P hahaha.

När vi gjort allt vi skulle gick vi ner till stan och åt på subway, guttanens :-) Köpte även röd hårfärg till mig. Har blivit så trött på det svart efter så många år. Har bara haft två korta uppehåll med andra hårfärger sen 06 eller 07 så nu kände jag att det var på tiden att förändras lite. Men vill inte bleka det eftersom det sliter som bara den och rött är det enda som biter på det svarta så rött it is :-)
Sitter med färgen i nu och är en aning nervös men det värsta som kan hända är att jag inte passar i det och då är det ju bara att färga om det svart igen.
Lovar att berätta hur det blev :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0