Oss fittor emellan

Jag har nu 2 val: antingen lägger jag ner detta och går ur detta med huvudet högt eller så ger jag ytterligare ett svar.
Vad göra?
Du gjorde en jävligt snygg vändning, det måste jag ge dig. Helt plötsligt blev jag idioten och du får massa sympati.
Jag har varit i träsket! Efter min pappa dog började jag tröstäta och gick upp till över 80 kilo. Min kropp är inte byggd för den vikten vill jag lova.
Jag började gå ut och gå en timme varje dag, efter ett tag började jag gå ner lite i vikt. Fortsatte att gå och ökade rundan och gick ner lite till. Jag var då tillbaka i min startvikt men något hade slagit slint i huvudet. Jag fortsatte att äta som vanligt och gå men det hade tagit stopp. och jag ville ha bort allt överflöd. jag åt och jag spydde! åt lite till och spydde ännu mer. tillslut behövde jag knappt äta för att spy. ett glas vatten, det skulle upp! Jag började äta både bantningspiller och narkotikaklassade preparat.
Efter 2 år i denna skiten såg jag ett fota på mig själv. varenda ben stack ut och huden var mer grå än brun. nu fick det vara nog!!
Tack vare hassela kom jag sakta men säkert tillbaka. jag fick lära mig äta och träna rätt. Visst jag tränar för att hålla min någorlunda small och fit men även för att kunna leva ett hälsosammare liv. och lets face it man mår bra av träning.
Så ursäkta mig you stupid fuck om jag kan känna mig stolt över mina framsteg. För mig betyder det jätte mycket att kunna träna för hälsans skull och även kunna njuta av livet. Det sista jag vill är att påverka någon negetivt så att dom mår dåligt över sina kroppar.

Jag tror att du missuppfattade mig lite men ja iaf.

/the cocky cunt





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0