underbara saker kommer i små paket

Har haft en helt fantastiskt underbar dag på jobb idag. Har haft turen att jobba med de Gosigaste och gladaste barnen på denna planet. På avdelningen fanns även en liten flicka med downs syndrom och hon är det käraste goaste lilla livet jag någonsin haft turen att träffa! Att bara titta på henne fick mitt hjärta att smälta.
För några år sen var jag inne på att bli personligassistent med struntade i det av olika anledningar men denna lilla ängel har fått mig att överväga det igen.
fick väldig nytta av min gymnasie teckenspråks kunskap och lärde mig även massa nytt. Kan inte förklara med ord hur den här lilla tjejen påverkat mig.

Nu till en helt annan sak.. Idag fyller alex år. Han blir hela 21 den lilla skiten :-P
Ska strax hem till extra familjen och äta födelsedagsmiddag :-) så vi hörs lite senare


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0