skjuten i själen

Inatt vid 5 vaknade jag av att en super gullig fyllekaja ringde mig och var superglad och super laddad. Hon och 3 andra satt i taxin på väg hem och skulle uppdaatera mig om vad jag missat haha. Från ingenstans började dom sjunga gubben i lådan med Daniel ray adams. jag tog en kula för dig och fick en smula tillbax Sen säger den som sjunger högst! Ni skjuter henne i själen med er sång och jag trodde jag skulle dö! Det måste ha varit årets hittills bästa kommentar. När vi la på skrattade jag fortfarande!!
Nu har jag precis städat färdigt toaletten och funderar på att ringa och väcka den skönsjungande bakis damen ;-) Känner mig inte helt hundra så det blir ingen träning idag. Får nöja mig med att motionera munnen hemma hos sara för idag är det söndag och det innebär underbart sällskap i soffan med miljontals skratt och massa onyttigheter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0