nära döden upplevelse

Nu har lite mer än halva jobbdagen gått. Har precis lagt alla barnen och är nu på rast. Trött utan dess like så min brilianta ide var att skölja ner en koffein tablett som innehåller 100 mg koffein med en red bull. Kids, dont try this at home! Hjärtat slår nu dubbelslag och känns som det ska hoppa ur kroppen. Riktigt läskigt är det! Förhoppningsvis går det snart övet. Hela jag skakar. Men det som inte dödar dig gör dig starkare eller i detta fallet piggare.
Jag MÅSTE börja gå och lägga mig tidigare på kvällarna. Jag är som ett barn där, behöver minst 8 timmars sömn varje natt.
Skriver mer efter jag har simmat :-)


Kommentarer
MODEMARTIN

Är allt bra med dig idag? :D

2011-01-12 @ 13:06:17
URL: http://www.modemartin.se
Martin The Edge

Komma i säng tidigt och driva en blogg.....ehhh nej!

2011-01-12 @ 13:35:31
URL: http://edgeman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0