if you dont know me by now..

..så har du chansen nu :-P
Tanken med denna bloggen var att familj och vänner skulle kunna följa mitt liv men har märkt att det är mer än de som läser den så tänkte ge er främlingar en chans att VERKLIGEN lära känna mig. Tänker inte hålla igen, och skulle jag missa något så bara fråga.
Nu kör vi!

Mitt namn är Cecilia men kallas vanligtvis för Cizzi. Jag är 22 år gammal (23 i augusti)
Är ursrungligen från arlöv där min mamma och lillasyster fortfarande bor kvar. Min pappa lever inte längre, han gick bort i cancer när jag var 16 år.
När han dog tog det väldigt hårt på min familj och mig personligen. Jag började dricka och bete mig som ett svin mot de flesta som ville mig väl. När jag närmade mig 17 var jag okontrollbar och socialen blandades in. Jag fick flytta till ett jourhem i harlösa där jag bodde i 8 månader. Efter det placerades jag på hassela i eslöv. För er som inte känner till det är det ett Ungdomsboende för ungdomar med problem, allt från bneroende av olika slag till jobbiga familjesituaationer.
Jag hamnade där pga mina alkohol vanor och att jag var ständigt arg. Jag hatade alla och tyvärr mest min mamma. Tack vare hassela har jag och min mamma idag är underbar relation och jag älskar henne mest i världen det är henne jag vänder mig till så fort det är något och hon finns ALLTID där.
Jag bodde på hassela i 13 månader. Flyttade där ifrån veckan efter jag tagit studenten från barn - och fritidsprogramet på vipan i lund.
Hamnde i trelleborg. Flyttade hit för min dåvarande pojkväns skull. BIG MISTAKE! Inte att flytta hit utan att göra någonting för hans skull men man lär så länge man lever. Har bott i trelleborg i ungefär 3,5 år nu och börjar trivas mer och mer. Tror iofs inte att det beror på stäället utan det är nog tack vare de underbara människorna som finns här.

Nu vet ni i stora drag lite mer om mitt liv. Feel free to Dr. Phil me!!
Har ni frågar så ställ dom och skiter ni i vilket går det oxå bra.
Tänkte lägga in en lista med färdiga frågor som jag bara kan fylla i med svar men det tar vi en annan dag.


Kommentarer
mamma

du e bäst älskling. löv jo

2011-01-17 @ 09:09:50
Filmster

Hej, nu har jag startat filmbloggen www.filmster.se, där kan du hitta massor av filmtips! Det vore jätteroligt om du besökte den och kanske berättar vad du tycker är bra eller om det är något du kanske saknar!



Dessutom finns Filmster.se både på Facebook och Bloglovin, så det är jättelätt att hålla sig uppdaterad kring vad som händer på bloggen!

2011-01-17 @ 09:33:41
URL: http://www.filmster.se
Sannnnne

Du glömde mig...,, och vårt sambo liv.. Jag måste väl varit en liten anledning att du stannade i hålan :) <3 puss på dig fina du!

2011-01-18 @ 00:32:18
URL: http://Lillisen.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0