fuckingjävlakuktrelleborg

Hahaha okej, nej riktigt så farligt är det inte men ändå..

Direkt efter jag kommit hem efter jobb och alla ärenden la jag mig på soffan och givetvis somande jag. Förstår inte hur jag kan vara så trött ALLTID! Sara ringde och väckte mig kl 4 för att säga att hon var hemma och redo att sticka till Badhuset. Taggade till mig som attan, packade väskan och skulle dubbelkolla öppettiderna och tur var det för där var stängt. En måndag! Vad är det för jäkla ställe som har stängt en måndag? Det finns bara i trelleborg.
Lagom irriterad tog jag mig ner till gymmet. Kan ju inte strunta i att träna bara för att allt inte går som jag vill.

Sprang/gick av mig den värsta irritationen. Sprang 1,5 km och gick 1,5.
körde ben idag. För då har träningsvärken försvunnit lagom till helgen :-P Avslutade med en timme på precoren. Sen jag började med att träna på allvar har jag gått ner 3 kilo men är fortfarande inte nöjd. Och inte fan blir det bättre av att en retarderad jävla iidiot kille slänger ur sig:
Har du gått upp i vikt? FUCK YOU! Och välkommen tillbaka irritation.

Nu är jag hemma igen och trött som en gnu. In i duschen och sen ner i bingen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0