BettyBooze!

"fick ett enorm sug efter en bit kaka, så sprang ner till bageriet, och det blev en bit prinssestårta.
och nu ska jag käka den och glo på de nyaste avsnitten av top model som jag hämtat ner.
jag förbereder mig inför beach 2011 hahahhaha
nä men seriöst, alla jävla status uppdateringar på facebook;
beach 2011 here I come
nu ska jag till gymmet och träna, förbereder mig för beach 2011
ikväll blir det träningspass
osv osv
ni är fan patetiska, vad fan förväntar ni er, ett FAN VAD NI ÄR DUKTIGA, ÖNSKAR OCKSÅ JAG VAR LIKA DUKTIG.
när själva verket är att ni besöker gymmet tre gånger i veckan, kör på maskinerna helt fel. men tror ni kan allt ändå.
super som as på helgerna, röker, och går upp på natten i smyg för att äta, för under hela dagen har ni levt på frukt, sallad och nuttrilett.
ja fan vad ni är duktiga. riktigt nyttiga.
men behåll ert jävla beach 2011 ideal för er själva.
ni är bara en bunte fat pigs som vill ha uppmärksamhet, och kanske en liten kompliman som; gud vad du blivit smal.
jag menar jag tränar också, dock inte på gym, men kör lite situps iblann när jag känner mig fet, eller ätit onyttigt i en vecka, men inte fan skriver jag på facebook att jag kört 100 situps och dansat helvilt till lil wayn's nya låt.
det är en del av min vardag, och jag uppdaterar inte min status varje gång jag exempelvis diskat, bajsat eller duschat.
så länge man inte är en kändis så är det inte en jävel som  bryr sig.
jag är lessen, Noooot!
nu ska jag frossa tårta!
puss&knull"

Detta har då alltså bettybooze skrivit på sin blogg! och jag kan inte hjälpa det men jag blir riktigt jävla irriterad!!!
Nu är inte vi vänner på fejjan så jag vet att hon inte menar mig men av någon anledning tar jag åt mig. Här har vi en brud som skriver om sex och väldigt personliga grejer men hänger upp sig på att folk skriver om träning. att hon sen drar alla över samma kant gör inte något bättre. enligt henne är alla fat pigs som smygäter onyttigheter och tränar helt fel. Men wtf vet hon om det?
Jag kan bara tala gör mig själv, men jag äter var 3 timme precis som man ska, visst att jag unnar mig skräp oxå men jag vaknar inte mitt i natten och trycker i mig en påse godis eller liknande.
Jag har jobbat på gym så jag vet hur jag ska träna för att det ska bli rätt för mig och min kropp. och är det något jag undrar över så finns det något som heter reception eller be om hjälp.
Döm ALDRIG alla på samma sätt för vi är alla olika!!!!
Det är samma sak som att jag skulle säga att alla brudar med rakad skalle är lesbiska eller alla blondiner dumma i huvudet. Men till skillnad från dig har jag lite mer innan för pannbenet och tänker efter en gång extra.

Peace out bitches! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0