aushie

Att sätta sig och resa sig från toaletten idag har varit en riktig jäkla utmaning. Har en obeskrivlig träningsvärk i rumpa och ben men har ju (bara) 68 dagar på mig att komma i bikiniform så här kan man inte ligga på lattsidan inte.
Efter 30 Minuters promenaden hem från jobb bar det direkt av till das gym . Harr haft sjuka andningssvårigheter på senaste så orkade bara springa 1 km, som tog mig 5,56 min gick resterande kilometern med 7 i lutning. Blev armar idag och avslutade med 30 min på Precor.
Måste jag tillägga att jag är trött? Inte bara i huvudet utan även i HELA kroppen. Men ett par knäckebröd och ett äpple på det sen är jag igång igen.
En powernap kanske? Jadå, går braa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0