man ska inte ropa hej förän man är ute ur skogen

Är nu deffinitivt på bättringsvägen. ÄNTLIGEN! Har inte behövt gå upp en enda gång inatt och hade bara feber när jag vaknade.
När jag vaknade var jag för första gången på länge hungrig, inte bara sugen på något. Men hade inget hemma sa samlade alla krafter jag hittade och tog mig ner till ica. Köpte lite bröd, frukt och läsk. Helt sjukt vad jag druckit läsk denna veckan. Har nog aldrig druckit så mycket läsk i mitt liv. Jag skyller det på det sköna kittlandet i halsen av kolsyran.
På väg ut från valen träffade jag söta Sofie. Den tjejen är så himla söt och go. Alltid så glad och kär. Hon kan pigga upp vilken downer som helst. Fick även se hennes nya tatuering. Såå fin!
Blev tok sugen på att göra en själv, eller egentligen göra 3 st men man får ju börja någonstans. Vet inte vilken av dom jag ska göra först dock. Får ta mig en funderare.

Nu tänkte jag titta på one tree hill boxarna för typ 17 gången.


Kommentarer
sofie

DU är alltid så söt och go, det smittar av sig! ^^ MEEEGA KRAM!

2011-02-05 @ 15:58:10
URL: http://sofiearndt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0