im back

Har ni saknat mig?
Ni vet dom klumparna jag klagat över i halsen i dom senaste inläggen. Det visade sig vara halsflus.
Jag har legat utslagen de senaste 3 dagarna (sen i söndags) Dag 1 lyckades jag få i mig ett glas yoghurt. Dag 2 och 3 kunde jag inte äta något alls men lyckades tvinga i mig ca en halv liter vatten om dan.
Idag käns det lite bättre, har fått i mig en bannan och känner att jag börjar få lite kraft tillbaka så imorgon blir det jobb igen.
Nu får det fan vara slut på all denna sjukdom! Brukar aldrig va borta från jobb men denna månaden har det redan hänt 2 gånger.
Har dåligt imunförsvar men herregud hur mycket baciler kan en person samla på sig?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0