Fuskis

Sorry me! But I had to.
Igår gick jag och la mig med huvudvärk och imorse vaknade jag med samma smörja. Så på med brillorna för att se om det var överansträngning det handlade om. Glasögonen hjälpte liiiite grann men inte så mycket som jag hoppades på, så när det blev rast på jobb gav jag mig ut i stormen för att köpa en redbull. Jag vet. Jag skulle inte men skyll inte på mig. Skyll på mig däliga karaktär. Och vet ni vad. Det hjälpte. Så nu har jag kommit fram till att både jag och mitt huvud är beroende av redbull.
Så nu har jag två alternativ. Stå ut med huvudvärk och lära mig leva utan redbull eller ge vika, fortsätta dricka det och slippa huvudvärk.
Vet faktiskt inte hur jag ska göra.. Hjälp mig!


Kommentarer
sofie

Stå ut med hoooevärk i några dagar sen är det över ;)

Jag har varit duktig som fan, dricker bara en kopp kaffe om dagen nu (innan 2-3). Hooevärk i början som fan, det är koffeinet ju, men stå ut, härda ut ;) haha!

2011-02-16 @ 09:49:18
URL: http://sofiearndt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0