Dan före doppardan

Det har varit två väldigt långa dagar för min del. Igår körde vi och lämna min älskade tutan som snart ska ha valpar. Får tillbaka henne om ca 2,5 månad. Vet inte hur jag ska klara mig utan henne men jag har inte så mycket val ju. Sen åkte jag och familjen till Ikea, gick ett varv och åt julbord. Efter det åkte vi hem till mormor för att sen åka vidare till mamma där jag och syster skedat i bäddsoffan.
Idag va det uppstigning 06.15 för att vid 7 hoppa in i bilen och åka till Ullared.
Efter ca 7 timmars vandrande och 1800:- mindre vet jag knappt vad jag heter.
Nu är vi snart hemma hos mamma igen och denna trötta människa ska inte lyfta ett finger.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0