Måndag 29 Augusti

img_1564 (MMS)

Hej sötnötter :) Hur är det med er? har ni haft en bra helg? Min har varit helt galet bra! I fredes va vi ju som sagt hos Kajsa och sen i öltältet. På lördagen mådde man inte alls bra men jag och Sara lyckades ändå ta oss ner till stan där vi åt pizza och gick runt och kolla lite. På kvällen va vi på det igen och tro mig när jag säger att det tog emot. De första ciderna fick jag i princip tvinga i mig. När jag väl kom igång ville alla andra gå så jag och Sara fick tillåtelse att fortsätta själv i räkans lägenhet och det tror jag han ångrar än idag, fy fan vad vi höll på.. vi vänder tavlor upp och ner, tv bak och fram, la ner statyer i hans säng, ställde in gittaren på toa, filmer i micron, skrev hjärtan med raklöder på golvet, byggde pyramider ut till köket och säker mycket mer som jag inte kommer på. När vi kände oss klara begav även vi oss till öltältet. När det stängde blev det Kräm och det kan faktiskt ha varit en av dom roligaste kräm gångerna på lääänge. När även kräm stängde bar det vidare mot kebab torget där vi träffa massa människor och helt plötsligt va klockan 5 så då va det dax att sova. Igår mådde jag ännu sämre än i lördags så rulla hem till Sara och kolla film. Det blev -Trust och - Red riding hood. Idag har dom ringt in mig från mitt gammla jobb så jag ska va här veckan ut och det är riktigt kul att vara tillbaka!!!!!! Ikväll är det min tur att plåga nån annan så som D plågat mig. Sara har äntligen gått med på att fälja med mig till gymmet. Så ikväll smäller det. Ha en fortsatt bra dag <3



Kommentarer
Josie

Tuusan att jag missade det!!!!!!! Next time baby, next time! :) Låter som en asball helg iaf! :P

2011-08-29 @ 19:45:51
URL: http://jrosvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0