S&M

img_4604 (MMS)

Idag efter jobb gick jag hem till min kära loppa som bor ca 2 minuter från mitt jobb. Vi snackade lite skit medans hon gjorde sig iordning sen åkte vi ner till stan och tog en fika.  När min rastlöshet tog över kolla vi runt i lite affärer. Hittade 2 t-shirts  , en vit och en typ aprikosfärgad. Köpte även en mascara och brun utan sol. Bra att ha nu innan den riktiga brännan kommer ;) Sen stack vi till ÖB och shoppa loss ordentligt eller jag gjorde det iaf. Schampo och balsam kan man ALDRIG få för mycket av. Nu är jag hemma igen och kickar vem dancar kuduro på högsta volym! Ikväll blir det en tur och retur biljett till himlen för min del. Ha en fortsatt bra kväll sötnötter :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0