Paolo form 2011

img_7228 (MMS)

Jag kunde inte låta bli! Skulle egentligen skippat all sorts träning idag men när jag kom hem efter mötet på jobb kände jag att jag hade energi att göra av med.  Har en stor blåsa på tån efter gårdagens promenad så pw uteslöts. Så kom jag på att i senaste nr av topp hälsa fick man med en tränings dvd med Paolo Roberto så bestämde mig för att prova den.  Och om sanningen ska fram har jag alltid känt att han är lite överskattad men NO MORE!  Passet är ca 40 minuter långt. De första 20 är förbränning och koordination och de andra 20 är ben, rumpa och stabilitet ( core). Redan efter de första2 övningarna blev jag riktigt varm och det kändes verkligen överallt. Så nu blir det mina nya polare Paolo som får hjälpa mig att komma i form. Ska försöka köra passet minst 2 ggr i veckan så får vi se om det blir några resultat om inte annat va det jävligt kul.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0