Måndag

img_8139 (MMS)

Måndagen den 11/4 känns som en bra dag :) Vakna med ett leende på läpparna efter att ha drömt samma sak som jag drömde natten till igår. Vill inte gå inte på detaljer men det handlar om en person, i ett hus, på tv. Haha verkar sjukt men det får mig att le och det är det viktigaste. Att jag dessutom varit rökfri i en vecka gör ju bara allt mycket bättre, känner ingen skillnad på varken kondis eller dofter men det kommer väl. Rom byggdes ju inte på en dag :p Något dom däremot känner skillnad är plånboken, 350:- har jag sparat på att inte köpa cigaretter på en vecka och det är ju inte fy skam. Nu är jag på väg till mina kära arbetskamrater och alla underbara barnen.  Hoppas ni får en fantastisk dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0