Lördag 23/4

img_7586 (MMS)

God morgon!  När jag vaknade imorse va det dock bara morgon.  Det kändes som om  Dumbos mamma stod och hoppa på mitt huvud. Jag mådde illa och hade ont precis  ÖVERALLT.  Fick tvinga mig själv av sängen och kränga på mig kläder. Lunkade ner för trappan och började gå. De först 10 minuterna tog emot nått fruktansvärt och jag höll på att spy. Sen gick det över och det va bara skönt! Helt sjukt va träning dämpar bakfylla. Sprang till och med ett varv runt flaningen. Det blev en 2 timmars pw innan det blev Balkan frulle hos  Sara. Jordgubbar, drickyoggi, kiwi, bullar, apelsinjuice och kinderägg :) livet på en pinne med andra ord.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0