150321

Jag är helt säker på att denna dagen hamnar på Melissas topp 3 lista över favoritdagar. 
Imorse fick hon äntligen träffa sin bästis igen efter att ha varit sjuk i en vecka. 
Melissa har turen att ha hittat en så himla fin kompis på sitt dagis och lyckligtvis för dom två små tjejerna dansar dom tillsammans på lördagsmornarna. 
Så sex dagar i veckan får dom njuta av varandras sällskap men eftersom Molla blev sjuk i fredadagskväll har dom varit utan varandra i en vecka. 
Så det va med stor lycka dom återförenades idag. 





Jag tror att förmiddan hade räckt för att göra Melissas dag till en bra dag men trevligheterna tog inte slut där. 

På ishallen spelade dom upp Frost.
Jag har sett min 2,5 åriga dotter göra mycket men sitta stilla och vara helt inne i nånting så som hon va idag har jag aldrig sett förut. Hon älskade det. 
Och den absoluta höjdpunkten kom efteråt då hon fick träffa Anna och Elsa. 











 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0