140101

I ca 2 månader har vi levt i ett oorganiserat kaos. Jobb, renovering och lite mer jobb och renovering har snurrat till vår tillvaro en hel del men i söndags flyttade vi in i nya lägenheten så om man bortser från bergen med flyttkartonger börjar allt återgå till det normala. 

Igår va det nyårsafton och oavsett om man vill eller inte är det svårt att inte titta tillbaka lite på året som gått. Och precis som för alla andra har det medfört både med och motgångar, skratt och gråt, ups and downs och så vidare. 
Min lille bebis blev ett år. Jag och Daniel bestämde oss för att försöka igen och blev i samma veva sambos. Vänner har kommit och några har försvunnit. Träningen har gått skitbra för att sen gå lite sämre. 

Nyår firades i Ystad hemma hos Thilde och Alex. 8 vuxna, 6 barn, god mat, supertrevligt sällskap, raketer vid 12-slaget och en kyss från min kärlek gjorde 2013-2014 nyårsafton till en av de bästa. 

Kan tänka mig att det är en hel del som avlagt nyårslöften. De vanligaste är väl att sluta röka, börja träna eller äta hälsosammare. Har ni några nyårslöfte? 
Jag har inte några direkta löfte utan mer små mål. Ett av målen var att knäböja 2*70 kg till februari men redan idag klarade jag 4 reps på 70 kg så det nya målet blev 100 kg till april. 

Bjuder på lite bilder från igår ❤️
















Kommentarer
Lisa

Så fina pussbilder ni lyckades med under raketerna! Kim och jag pussades bara när de tog paus. :P Kul att ses igår! Er lilla tjej är helt underbar(t galen!)

Svar: Tack :) blev väldigt nöjd med dom faktiskt.
Det va väldigt kul att se er oxå, hade sjukt trevligt! Tack snälla! Sienna är en docksöt sengångare i jämförelse ;)
Ciliija

2014-01-01 @ 19:19:46
URL: http://lamadjur.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0