140406

Hej då underbara helg ❤️ 
Jag lovar att jag ska vårda minnet av dig ömt. 

I fredes var jag ledig så jag, Molla, Frida och Liia tog bussen in till Malmö och fick hela dagen att passera väldigt fort. 

I lördes mötte vi upp Thilde, Alex, Benjamin och Fabian på vanningen och rastade barnen ordentligt. 










Efter 2 timmars plaskande, hoppande, simmande och rutschkanande begav vi oss vidare till Vellinge blomman för lunch och påskutställnings tittande. 

Sen bar det vidare hem till oss för middag och en massa lek. 






När barnen till slut kraschlandade på kuddarna blev det film, chips och godis för oss vuxna. När klockan va 23 kändes det som att jag varit vaken i 5 dygn och även jag störtdök rakt ner i kudden. 

Idag söndag fixade vi barnvakt i 2 timmar för att träna ihop och det resulterade i det sjukaste benpasset någonsin. Tungt, högljutt och jäkligt jobbigt men ändå så skönt. 




Jag hann inte ens hämta andan innan det vart dags att bege sig till oxie för familjemiddag hos moster. 

Nu har vi precis kommit hem och trots att helgen har gått alldeles för fort har den varit helt underbar ❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0