130427

Ännu en helg är slut och jag lika så. 

Igår steg jag upp 3.30 efter ca 4 timmars sömn för att spendera hela dagen med Kalle uppe på gekås (Ullared)
Vi va där vid öppning kl 7 och kom ut till bilen ganska mycket fattigare 6 timmar senare. 
Jag måste erkänna att där va mycket mindre folk än jag hade räknat med med tanke på att det var lönehelg och så. 
Blev bara påkörd av en annan vagn 1 gång och suckade bara högt och demonstrativt ca 5 ggr. 
Att komma fram till kassan tog max 10 minuter så jag kan absolut inte klaga. 


Man kan ju tycka att jag borde varit smart och gå och lägga mig så fort Molla somnat men nä. När Daniel jobbar natt har jag alltid svinsvårt att somna och just igår va en sån natt. 
Så om jag va trött igår är det ingenting emot vad jag är idag. 
Klockan 7 tyckte Molla att det va dags att carpe diem. 
Dagen har spenderats i Ystad med thilde, Alex och deras fina barn. 
Det har bjudits på sol, picknick, lekplatsbus och pizza. 









Nu har vi nästan precis kommit hem. Molla sover och både jag och Daniel ligger i soffan och är mer döda än levande. 

PS: ni glömmer inte bort tävlingen ett par inlägg ner? Valfri fotografering och 5 foto av den extremt duktiga Ida. Allt ni behöver göra är att skriva i en kommentar att ni vill vara med. 



Kommentarer
Thiilde

TACK för idag fina ni, sorry för den fattiga maten! Hahaha

2014-04-27 @ 21:07:28
URL: http://thiilde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0