131127 brev till tomten

Hej tomten (samt släkt och vänner)
Jag har varit så mega snäll i år att man nästan inte kan tro det. 
Jag låter mamma och pappa sova i säkert 3 timmar i sträck på natten innan jag påminner dom om att jag finns. Det är bara hälften av maten som kastas på golvet och det händer bara ibland att jag kastar mig på golvet när jag inte får som jag vill. 
Ja men du hör själv, helt toksnäll har jag varit. 

Jag har pysslar ihop en liten önskelista om det skulle vara så att tomten får brist på idéer och bara det är ju så snällt att jag förtjänar lite extra paket kan ju jag tycka ;) 

Kläder kan man ju aaaaldrig få för mycket av som tjej så det önskar jag mig massvis av. Helst i storlek 92 eftersom 86 snart är för litet för mig. Presentkort går även bra. 

Nu när vi äntligen blir en riktig familj ska jag få ett helt nytt rum och i det vill jag ha en röd stor ryamatta och en röd lackhylla. 
(Jag har varit så shyrre att jag till och med kollat upp var det finns. IKEA!)
Ett presentkort därifrån hade inte heller suttit fel.  

Jag vill ha en vovve men dumpappa säger nej men en leksakshund godkänner han säkert så en hund som skäller och går och är megasöt vill jag ha. Jag har redan funderat ut namn men jag vet ju inte om det blir en flick eller pojkhund än så jag kan inte säga det än. 

Min fina moster har gjort ett superfint kök till mig så jag önskar mig massa saker till det. Slänger upp lite bilder. Så snäll är jag lixom! 









Detta är från jabadabado! 
Hittade även lite annat där ifrån som inte är till köket men är fint ändå. 





Och nu när jag är en stor dagistjej behöver jag en ryggsäck. 

Denna är från märket zoopack. Det finns andra djur oxå men jag vill helst ha apan. 
 
Och en sak till. En bonde of Sweden pusselpall med mitt namn på. 




Eftersom att jag är en så väldigt tacksam unge blir jag glad för vad jag än får. Detta är bara lite tips. 
Ha det grymme tomtefar så ses vi snart. 
Puss och kram Molla

 


Kommentarer
Pa

Snilleunge som kan skriva redan ;)!

Svar: Like a baaaws.
Ciliija

2013-11-27 @ 13:16:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0