131119

Efter att jag jobbat idag tog jag och Molla buss och tåg till Ystad för att hälsa på Thilde och hennes två fina söner. 
Benjamin 1,5 år och Fabian 6 veckor. När jag såg Fabian fick jag tårar i ögonen och det sög på riktigt till i min mage. Hela min själ skrek bebis!!
När vi kom hem till thilde så fick Molla och Benjamin leka och jag passade på att bebismysa så mycket det bara gick. Känslan av ha en bebis i famnen igen va helt fantastisk och när jag tittade på min stora tjej va det nästan omöjligt att föreställa sig att hon en gång i tiden varit så liten. 


Då jag mer än gärna vill ge Molla iaf ett syskon ( gärna 2 ) va det super kul att se hur hon reagerade på Fabian. Hon visade inga tecken på svartsjuka och klappade på honom så fint hon bara kunde. 





När vi busat och gosat ett tag gick vi ner till stan för att ta en fika. 
När vi fikat gick vi bort till en lekplats men ingen av barnen verkade speciellt roade av tanken på att leka på en mörk lekplats så vi packa ner dom i vagnarna igen och gick och tittade i affärer istället. Hittade hur MYCKET fint som helst så en önskelista kommer upp inom kort. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0