130518 olycka.

Lilla rumpnissan väljer ju verkligen sina tillfälle med omsorg.
Gick runt på stan med My och Molly när det börjar osa äckelblöja så går in i skötrummet och lägger fram ny blöja och våtservetter. Drar av M's byxor och tar av blöjan, vänder mig ett fjärdedels varv för att ta våtservetter samtidigt som jag hållet uppe Melissas ben. Hör hur det börjar droppa mot golvet och tittar på M. Där ligger hon med världens leende och helt nerkissad.
Får skölja av henne i vasken och torka henne. Självklart har jag inga extra kläder i skötväskan men hittar en kofta i korgen under vagnen. Kan inget annat än älska ungen! Som för övrigt vägrar ta av sig byxorna. Varje gång jag försöker få av dom så skäller hon på mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0