130404 räddaren i nöden.

Ungefär 7 av 10 av mina och Daniels tjafs grundar sig i att han inte kan läsa mina tankar och göra som jag vill utan att jag ska behöva säga något.
Men idag smög den jäkeln sig in i mitt huvud och läste mig som en bok.
När han slutat jobba kom han hem till mig och sa: stick du och träna så åker jag och handlar med M.
min hjälte
När Melissa är som hon har varit idag blir jag irriterad och känner hur tålamodet sviker. När hon sen blir sig själv igen får jag ångest över min reaktion och ångesten utvecklas sen till ilska. Jag blir så jävla arg på mig själv när jag tappar humöret mot Melissa och bästa sättet att göra av med aggressioner är för mig att köra ett svettigt och plågsamt pass på gymmet. När det är gjort kan jag lämna surCizzi bakom mig och återvända hem till min älskade dotter och återgå till att vara den glada mamman jag är 99% av tiden.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0