120924 Gó boken

Jag prenumerera på Gó boken vilket innebär att jag en gång i månaden får hem lite smått och gott till Melissa och varje gång har det olika "teman". Denna gången va temat: Sov gott.
Med i paketet fanns bl.a. en cd med vaggvisor. Satte Melissa i babysittern och tryckte på play.
Hej mamma, det svänger ju sa Melissa glatt medans hon dansade och sjöng med. Någon gång i låt nr 2 deckade hon dock.
Tack för den Gó boken!

Medans M sov passade jag på att rensa bland hennes kläder. Holy crap! vad hon växer fort. Så nu är alla 50 kläder nerpackade i en låda och väntar på att få flytta upp på vinden och jag har ännu en anledning att köpa nya underbara bebiskläder.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0