120901 skånetrafiken

På vägen hem fick jag springa till bussen för att hinna med. Nu i efterhand önskar jag att vi missat den.
Föraren pratade i telefon hela resan, inte med handsfree utan hon höll i den och hade därför bara 1 hand att köra med.
Hon körde alldeles för fort och fick därför tvärbromsa varenda gång. Guppen sakta hon inte ens ner vid utan dom hoppade vi över.
Melissa som är van vid skumpande vagnturer vaknade och blev jätterädd så fick ha henne i famnen.
När vi äntligen kom fram till slutstationen och jag mådde så illa att det stod mig upp i halsen så sänkte hon inte ner bussen så att det blev lättare för mig att komma av med motiveringen: det är för jobbigt.
BITCH PLEASE!! Tryck på knappen eller sök nytt jobb.

Kan ju inte direkt påstå att jag är särskilt sugen på att åka buss med M fler gånger.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0