121231 mitt 2012 del 2

Juli-December.
Andra halvan förändrade mitt liv mer än vad jag någonsin kunnat föreställa mig.
Jag födde en dotter och fick möta mitt livs kärlek. Trots smärtorna från förlossningen är det det häftigaste jag gjort. Jag har klarat mig på extremt lite sömn men älskat varje sekund. 18 dagar senare än beräknat kom min gudson till världen. Ytterligare 10 dagar senare fick Melissa ännu en kompis. Jag har fått se kärleken mellan en pappa och dotter växa. Sprungit på barndop, döpt min egen dotter. Fått fira 3 jular med supermysigt sällskap.



Kommentarer
*Tessan*

Vart har du gjort stjärnorna?Rikrigt fina :0)

Svar: Tack :) jag har gjort dom i Trelleborg hos en som heter Kim
Ciliija

2013-01-06 @ 00:11:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0