121205 milf

Inte bara bebismys med Loppan idag. Vi har även diskuterat det här med milf.

Om en kille kommer fram till dig och säger: dig vill jag ligga med! Är det då en komplimang eller är det bara äckligt? Äckligt, right?!
Men när någon kallar dig milf är det helt plötsligt okej och du tar det som en komplimang. Urk och blä säger jag.
Och än värre är mammorna som går runt och kallar sig själv milf. Grattis till dig! Skit bra att du känner dig attraktiv, verkligen. Men att använda ordet milf är fan inte okej.

Bitter ugly morsa signar ut :P



Kommentarer
Thilde

Jag är husmilf! Mouha

Svar: Jättestor skillnad på att säga det med glimten i ögat och mena fullaste allvar. Det finns ju tyvärr dom som tror att bara för att dom har fött barn blir dom automatiskt översexiga och alla vill ligga med dom.
Ciliija

2012-12-05 @ 23:16:53
URL: http://Thiilde.blogg.se
Thiilde

finns inget porrigare än en snippa som har fött barn, right ;P

Svar: Hahahahaha jag döör!!!
Ciliija

2012-12-06 @ 09:46:14
URL: http://thiilde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0