120831

8.30 vaknade jag av mig själv och på vänster sida av sängen låg där ett liter mirakel och sov. Jag la mig ända intill henne och drog in hennes underbara doft. Kom fram till ganska fort att jag är otroligt lyckligt lottad. Jag har en dotter som är bättre och mer perfekt än vad jag någonsin vågat drömma om, en underbar familj och fantastiska vänner.
Förut var livet något jag kämpade för att överleva och nu är det något jag älskar.
Nu blev detta ännu ett äckligt feel good inlägg som jag lovade mig själv att aldrig skriva men det bjuder jag på
När Melissa vaknade gjorde vi oss iordning och gick sen ner till stan för att fixa lite grejor.
Nu blir det en långpromenad med sovande bebis och speedad hund.

En av bilderna från fotograferingen. Underbara M 6 dagar gammal och redan känsla för humor


Kommentarer
Sandra Kardum

Hej! Vilken grym blogg du har & en fantastisk söt bebis!!
Kram\ Sandra din gamla klasskompis :)

Svar: Hej Sandra :)Tack så jätte mycket! Kram
Ciliija

2012-08-31 @ 17:13:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0