All that you can't leave behind

Nu behöver jag er hjälp igen.
Inatt drömde jag en riktigt otäck dröm. När jag tänker på det får jag rysningar och fruktansvärd ångest.
Jag drömde att mitt ex mamma sökte upp mig och eftersom vi alltid haft bra kontakt trodde jag att hon bara ville ta igen förlorad tid. Men så va inte fallet. Hon ville istället skälla ut mig och få mig att må lika dåligt som hon påstod att jag fått hennes son att må. Jag hade förstört hans liv.
Jag kan inte skaka av mig den jobbiga känslan jag har haft sen jag vakna.
Nu är ju frågan varför jag drömde den drömmen? Vad betyder den?
Har jag dåligt samvete för att jag gått vidare och är lycklig med nån annan eller beror det på något helt annat?
SNÄLLA hjälp mig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0