från andra sidan graven

Igår efter vi schteekt i kolonin bestämde vi oss (jagochsara) för att sticka ut.
Så på med klänning och litta smink sen hem till Sara. Efter nån timme åkte vi in till Etage..hade skiiit!!!!kul.
När vi sen skulle hem va det inte lika kul längre, jag kände hur kroppen börja darra och hjärtat slå som fan.. efter ett tag svartna det för ögonen och min kropp ville inte som jag ville men obehagligast av allt va trycket över bröstet. det kändes som om någon stod på min bröstkorg. Det gjorde så jävla ont och ledde till att jag knappt kunde andas. Började hyperventilera och få panik. Jag trodde verkligen att jag skulle dö.
Som tur är ställde X upp och kom och hämta oss. Fick stanna en gång på vägen hem och då började jag spy galla och fick ännu mer panik men efter snack om sjukhus och några panikattaker kunde vi fortsätta hemmåt.

När jag vaknade kl 2 hade jag fortfarande jätteont i bröstet och va darrig men bestämde mig ändå för att ta mig till kolonin för att hänga lite med Sara. Efter några timmar blev allt bättre, känner fortfarande lite smärta över bröstet och är öm i större delen av kroppen men det försvinner nog snart..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0