sparka gärna på den som redan ligger.

Hur mycket ska man egentligen behöva tåla? Är det okej att behöva gå upp var 4 timme för att ta tabletter som hindrar febern från att ta kål på mig? Är det okej att hosta till man spyr? Och när vi ändå är igång varför inte slänga in lite magvärk och väldigt mycket illamående?
Den som tror att det är avkopplande att vara hemma från jobb, att man får en chans att vila upp sig har fel!!
Det hade varit lugnare att vara ensam med 13 barn än att må så här. Jag kan knappt röra mig längre, har ont i varenda kroppsdel, varenda muskel och varje liten cell.

KARMA?? Kan omöjligt ha varit såhär elak.


Kommentarer
Malin

hahah stackare!

Precis så som du är, nu var jag i november och jag låg däckad en vecka! Men tro mig..det enda so hjälper är vila, vila, vila! Och när du känner dig bättre och ska börja med träningen igen..börja inte för hårt utan ta det lugnt :)



Seeen är det ju alltid bra att ha någon som passar upp med dricka, glass m.m. ;)

2011-02-02 @ 10:54:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0