150126

Idag är det en vecka sen op och idag vart det dags för stygnen i armhålan att ryka. 
Och direkt kände jag en jäkla skillnad på rörligheten i armarna. 
Däremot spändes den redan obehagligt tajta bh-n ytterligare ett steg så känner mig sjukt stel men det är förhoppningsvis en vanesak.
Nu ska tuddorna masseras 2 ggr/ dag. 
Jag får lov att vara utan bh i liggande läge nån timme per dag. 
Men bäst av allt är att jag äntligen får använda tvål i de stinkande armhålorna och deo efter dusch.
Äntligen slipper jag känna mig som en vandrande stinkbomb. 


Såhär såg det ut när jag testade ut storlekar och förhoppningsvis kommer slutresultatet bli nått liknande. 











Kommentarer
Emelie

Hittade slumvis till din väldigt härliga blogg! Måste fråga, vilken klinik opererade du på? :-)
/ Emelie

Svar: Hej 😃 vad kul att du hittat hit. Hoppas du stannar 😉
Jag opererade mig på citadellkliniken i Landskrona.
Kram
Ciliija

2015-01-29 @ 22:39:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0