150525

Nä men om man skulle..  
Har legat ute i solen i typ en timme nu och skrivit, raderat, skrivit och raderat och påbörjat det ännu en gång. 

Efter ca 5 månaders bloggpaus är det lite svårt att veta vart man ska börja. 
Räcker ett enkelt hej? 
Eller ni vill ha en förklaring och en ursäkt? 

Jag försöker med ett enkelt hej och känner sig någon missnöjd med det så let me know. 😉

Jag tror att de flesta av er hittar hit genom min instagram eller Facebook och jag misstänker att många av er anar vad som håller på att hända så jag tänker inte gå in på detaljer utan jag tar det bara lite snabbt. 
Ja, jag och Daniel ska separera. 
Jag lämnar huset om en vecka. 
Ja, vi är vänner. Och jag älskar honom högt. 
Vi kommer ha Molla varannan vecka. 
Jag tror jag fick med allt ni kan tänkas undra över där. 👆🏽

Så från och med nu är tanken att ni ska få följa min träning, mitt liv som mamma och uppbyggnaden av min lägenhet. 

Jag inser nu när jag bara kladdat lite hur mycket jag faktiskt saknar denna enväggs kommunikation med er läsare och ska göra mitt absolut bästa för att hålla igång bloggen nu. 
Kram så länge. 







Kommentarer
Anonym

Kajsa ❤️❤️❤️❤️

2016-05-25 @ 16:06:16
Anonym

Konstigt han vill lämna dig. De säger man flippar ut när man får pattar...

2016-05-25 @ 21:25:02
Tessan

Vad är det för idiotiskt kommentar?! Vad som hänt mellan dom har högst sannolikt inte med någons bröst att göra! Är du avundsjuk? Kanske är sugen på att operera dej men för fattig och patetisk, så du sitter och är barnslig istället.... moget! Vad som än hänt så är det säkert inget lätt beslut från något håll. Kram ❤

2016-05-26 @ 23:15:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0