150901

Större delen av tiden sedan den 1 maj har jag legat på ett kaloriunderskott. 
Så i 4 månader har jag gått ner i vikt, eller ja iaf 3 av dom. Den sista tiden har jag legat på ungefär samma vikt hela tiden. 
Jag är rätt nöj med att ha en platt mage, kinder som inte påminner om en hamster och linjer på större delen av kroppen men jag vet att det inte är något som är bra på längre sikt och eftersom att jag hela tiden strävar efter att bli bättre tänkte jag följa mottot:
För att få något du aldrig tidigare haft måste du göra något du aldrig tidigare gjort. 

Det betyder inte att dieten är slut. 
Nej nej nej. 
Jag kommer fortfarande tänka på vad jag äter men det blir i större mängder. 
Målet är att gå upp så mycket som möjligt i muskler men att linjerna på magen försvinner är något jag räknar iskallt med. 
Större rumpa, bredare rygg och mer markanta axlar är något jag verkligen längtar efter. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0