Minimodell

Jag har länge haft en tanke på att ta lite bilder på Molla med ett ballerina tema och förra helgen hände det äntligen. Tack vare den fantastiska Mikael Roos

Ni vet den känslan när man blir alldeles varm i hela hjärtat och man nästan kan känna hur ögonen tindrar, precis den känslan fick jag när jag såg bilderna.




























 






















Ibland har jag svårt att förstå att jag och Daniel har kunnat skapa något så otroligt vackert tillsammans. 
Vårt ljuvliga barn ❤️ 


Kommentarer
Anonym

Älskar det fotot när Melissa sitter i fönstret och när ni två pussas. Alla är faktiskt underbara på henne //moster ♡

2015-09-07 @ 05:40:47
Kristina

Helt underbara bilder!!!

2015-09-07 @ 07:07:41
Lisa Karlberg

Helt fantastiska bilder!!

2015-09-07 @ 07:39:46
URL: http://lamadjur.blogg.se/
Jenny Pariola

Fina tjejen! :)

2015-09-08 @ 21:56:37
URL: http://jennypariola.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0