150530

Ni vet den när man bara ska slänga in en snabb maskin tvätt innan man går och lägger sig. 
Och sen vägrar den snabba maskinen vara snabb och man tvingas sitta uppe fast man ville sova för flera timmar sen egentligen. 
Att vara vuxen är ju kul 🙄

Och när jag ändå gnäller lite kan jag ju passa på att gnälla lite om hur ont jag har i hela kroppen just nu. 
Shaperollern från i lördags har verkligen gjort kaos med mina ben. Dom är så ömma och ja jag har tom fått blåmärke. 
Och som att inte det va nog blev mitt första crossfit pass en riktig mördar wod. 55 minuters krigande resulterade i att jag överväger att sova på soffan för att slippa gå upp för trappan. 
Men kul va det 😁









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0