150211

Idag blev min första (och andra samt 2 sportbhar) i ny storlek in. 
Detta har jag längtar efter så himla mycket. 
Mitt mål när jag la in 440 cc var att få en D-kupa. 
Och idag fick jag måttat och provat olika storlekar och min nuvarande bh storlek är .. 
75 D-E beroende på bh. 
Jag kan inte med ord beskriva lyckan över att äntligen ha den storlek jag alltid drömt om. Även om dom fortfarande är svullna och inte riktigt fått den form de ska än så älskar jag mina boobs så mycket. Jag känner mig äntligen som en tjej/kvinna istället för en 14 årig pojke. 
Det blev även 2 sportbhar. En med bygel och supermycket stöd i 75D och en i stl M.
 Så från 75a/S till 75D-E/M. 
LYCKA 😍 






Kommentarer
Amanda

Snyggaste bobbarna i stan 🙏😘

2015-02-14 @ 07:32:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0