150210

2,5 års kontroll på BVC. 
Vänta lite.. 2,5 år?! När fasiken hände detta?? 
Min lill stora tjej är nu 2,5 år gammal. 
Jag hänger inte med! 
Och det är så blandat för samtidigt som jag ser min lilla bebis framför mig ser jag oxå en väldigt stor tjej som kan så mycket. 

Åter till kontrollen.. 
Molla väger 15,9 kilo och är 97 cm lång. BVC sköterska gjorde olika "lektester" för att se så hon följde utvecklingskurvan. Först skulle hon namnge djuren som sköterska visade. Men det räckte inte för mollas del. Hon gjorde även alla djurläten samt sjöng sånger om ca hälften av djuren. Varför bara visa vad man behöver när man kan visa ännu mer lixom? 😉 
Sen skulle hon rita lite mest för att visa lite motorik men hon nöjer sig inte där utan början även rabbla färgerna på alla pennor hon använder och visar 4 av färgerna på teckenspråk. 
Sköterskan va väldigt imponerad och jag vart så stolt att jag skulle kunna explodera. 

Nu har det blivit lite skryt men i sann Melissa anda så bjuder jag på det. 


På vägen hem bjöd hon på riktiga vårskrik. 









Kommentarer
frida

så duktig! <3

2015-02-11 @ 09:10:54
Mathilda

Åh! Är det leggingsen från H&M??
Älskar dom och måste få tag på ett par till Frode! Kollat på nätet men där är hans storlek slut och hitta dom inte här. Köpte du dom här i stan?

Svar: Ja det stämmer. Dom är helt underbars 😍
Nej jag beställde dom på nätet.
Ciliija

2015-02-18 @ 20:03:54
URL: http://lyckligagatans.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0