140930

Idag har jag ont. 
Lite ondare än vad som känns bra. De flesta gymmare påstås älska träningsvärk och jag är faktiskt en av dom men bara till en viss gräns. 
När träningsvärken ligger nånstans mellan 3-4 på en tioskala så känner man ju att det man gjorde dan eller dan innan dess gjorde nån nytta. Men när värken går över till en 7-8 och man knappt kan röra sig. Då är det illa. 
Den värsta smärtan sitter i rumpan och i mina höftben på framsidan men har man haft 45 kilo som ligger och trycker är det kanske inte så konstigt. 
Min träningsvärk blir alltid värre dag 2 så imorgon finns det en risk att jag inte ens kan ta mig ur sängen. 

På tal om nån helt annat. Jag vill göra nått med mitt hår. Kanske. 
Jag kan inte bestämma mig. 
Antingen låter jag det vara som nu och slipper underhålla det eller så blir jag mörk igen. Eller kanske mörkröd. 
Vad säger ni? Hit me med åsikter 👊 


De 2 nedre bilderna är så det ser ut just nu. 


Kommentarer
Frida

Mööörkt!!! 😍👍

2014-09-30 @ 20:17:27
URL: http://friddeli.blogg.se
Anonym

Du hade helt klart passat sjukt bra i mörkrött! :-)

2014-09-30 @ 20:55:58
linda Bengtsson

Mörk rött :) Jag ska färga mitt mörkbrunt imorgon köpte färg idag. Tycker det sliter mera när man har det lite ljusare :( Annars tycker jag du är super duktig på träna, synd alla slutat på wc. Inte många man kan ha som inspiration längre, men får ha sin man haha kram på dig :)

2014-09-30 @ 22:59:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0