141029

Igår lovade jag er lite tips kring kosten eftersom att jag fått så många frångår kring just detta. 
Jag är inte utbildad på något sätt men har snappat upp lite tips här och där. 
Sparar såklart det bästa till sist. 

1. Drick mycket vatten. Till maten, efter maten och mellan målen. 

2. Vill du gå ner i vikt eller ja även om du vill gå upp eller ligga kvar på samma vikt så ät! 
Många som vill gå ner i vikt hoppar över mål. Och när du gör det saktas din ämnesomsättning ner och när du väl äter suger kroppen i sig allt och lagrar det. 
Så ät! 
Vill du gå upp i vikt så ät ofta, mycket och gärna 😉 

3. Va inte rädd för fett. Har ni hört uttrycket: fett bränner fett. 
Det stämmer. 
Det handlar bara om rätt sorts fett i rätt mängd. Exempelvis: lax, nötter och Avvocado.

Och sist men inte minst utan snarare störst. 

Om ni vill ha mer proffesionell hjälp så har jag flörtat lite med min kära sambo som är utbildad både PT och kostrådgivare. 
Så om ni vill ha hjälp med ett matschema så har han lovat att hjälpa er. 
Säg att ni läst detta på min blogg så får ni ett bra pris dessutom. 
Ni når honom på aningen [email protected]
Eller 
danielsteen på kik. 

 
I somras fick jag ett matschema av Daniel och efter 5 veckor va detta vad som hade hänt







Kommentarer
natty

Hej! Stort skillnad är det på bilder! 👍 ja får man också tips på hur man tränar samt fått kostschema? Jag har fått tredje barn i janauri. De sista kilo dvs 5 kg vill inte släppas. Jag vill gärna få fastare kropp. Du har en grym kropp! :)
Ja hoppas på att få hjälp med en liten knuff :)

2014-10-29 @ 20:08:52
Anonym

Så bra! Da har jeg sendt Mail 😊

2014-10-29 @ 21:26:57
Anonym

Så bra! Da har jeg sendt Mail 😊

2014-10-29 @ 21:58:54
natty

Mailat än? Osäker ifall jag missade din svar :)
[email protected]

2014-11-05 @ 14:30:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0