141028

Igår va det måndag. Och i mitt liv innebär måndag benträning på gymmet. 
Igår lyckades jag få med mig min fina vän Sara till gymmet. 
Och eftersom jag gärna tränar med Sara fler gånger så blev det ett traditionellt benpass utan konstigheter och utan massa svankning. Allt efter Saras önskemål. 
Det blev benspark, benpress, utfall och liggande lårcurl. Eftersom jag är som jag är så måste jag alltid klydda till det så istället för vanliga utfall gjorde jag snea. Testat det nån gång? 
Tar sjukt mycket på rumpan. 

Vi avslutade passet med något som är nytt för mig. Strechning. 
Är så jäkla kass på det. Tänker jätte ofta på att jag måste stretcha men sen görs det aldrig. 
Men igår hände det äntligen. Och vi hade dessutom sällskap av Molla som såklart skulle stretcha hon med. 





Idag kände jag ingenting när jag vaknade men under dagen har det kommit smygande mer och mer så just nu har jag riktigt ont i min rumpa speciellt. 
Efter jobb hämtade jag Melissa och sen mötte vi upp Sara för en promenad i solen. Helt galet! Strålande sol och +13 grader i slutet på oktober. 
Här är en som INTE klagar 🙋 
Direkt efter rundan blev det ett core pass på gymmet och ja jäklar i det va det brände i min mage idag. 
Vi körde i 30 min utan en endaste paus. 
Så imorgon är det denna damen som har ont i både rumpa och mage. 


Har fått jättemånga frågor på senaste ang kost och matschema. 
Titta förbi imorgon igen så lovar jag att ge er tips som ni I.N.T.E vill missa. 



Kommentarer
Anonym

Snille, vil du hjelpe meg ned i vekt? 😊

2014-10-28 @ 19:57:20
Sofie

skulle du kunna hjälpa mig med kost och träning du värkar ha koll på de och jag själv är inte så bra på de ;/ vill så gärna komma i form igen ! Gick upp för mycket när jag var gravid så nu vill jag ta tag i de och bli smal till sommaren har sån extrem ångest 😞 snälla hjälp mig !

2014-10-28 @ 20:51:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0