141013

Legday! 
Och som om inte det skulle vara nog så fick jag hem min alldeles egna pwo igår kväll. 
Jag beställde mrr's pwo från grympagym.se. 
Smaken är strawberry sour och jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva smaken utan att bli vulgär men mina smaklökar ville göra små pwo bebisar med det jag drack. SÅ J.Ä.V.L.A GOTT 😍 




Första halvan av benpasset fick jag leka PT åt fina Anneli och jag tycker verkligen att det är superkul att träna med andra och kunna styra och heja på. Min PT dröm går i upplevelse utan att jag behöver utbilda mig.  

Det blev en bra blandning av hederliga benövningar och sk hittepå övningar med fokus på 
Trumvirvel. 

Rumpa. 
Jag vet! Sjukt chockerande 😉






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0