141006

Har ni nångång kört ett så bra träningspass att ni förvånar er själv? Har ni nångång gått ifrån gymmet och känner er nästan obeskrivligt nöjda över er insats? 
Jag har! 
Idag. 
Dagen pass va verkligen något utöver det vanliga och jag haltade ifrån gymmet och kände mig så sjukt nöjd. Och stark. 

5* 150 kg i benpressen. 
72,6 kg i liggande lårcurl. 
60 kg + stång 3/ben utfall 
Och det absolut bästa av allt 
90,7 kg i benspark. Som för övrigt var max. Lilla jag har alltså maxat i en maskin. Låter kanske inte så stort men r mig är det helt crazy big! 

När jag lyckas med en sån sak blir jag bara mer taggad. Att kunna motivera sig själv med sig själv är en grym känsla. 

Bortsett från ovanstående övningar körde jag även sittande lårcurl och en övning som jag faktiskt inte ens vet om den har ett namn men grym är den. Blid kommer här 👇 


Jag avslutade som vanligt med 100 gående utfall utan vila och utan vikter. 
2 timmar senare och jag känner mig fortfarande helt död i benen. Och värre lär det kännas imorgon. 😁 





Kommentarer
Anonym

Du är en sån sjukt bra förebild! Du får en så motiverad och sugen på att träna igen ! Din resa har varit och är väldigt intressant att följa ! Jag hoppas jag lyckas lila bra som du har gjort !

2014-10-28 @ 20:54:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0